środa, 27 lutego 2013

Ogłoszenie

            Nowy rozdział pojawi się w ten weekend, ale ta spadająca ilość komentarzy mnie martwi, chyba jestem coraz gorsza :( No ale cóż zobaczę po nowym rozdziale czy dalej kontynuować pisanie tej historii.
W najnowszym rozdziale będzie na pewno więcej akcji oraz pokarze, że Caroline nie zawsze trzeba ratować :)

oraz w ten weekend mam zamiar nadrobić zaległości w czytaniu Waszych historii. :)

PS 
Przepraszam, ale chyba się przeliczyłam, myślałam, że dam radę napisać w ten weekend, ale prezentacja z biologii, mnie powstrzymała. Ale jest dobra wiadomość. Rozdział zaczęłam pisać i już na początku będzie Klaroline.

11 komentarzy:

  1. fajnie ze już niedługo nowy rozdział :D a co do tego że mało dostałaś komentarzy to może dla tego że nie każdy się kapnął że dodałaś nowy, mam nadzieję że będziesz dalej prowadzić bloga mimo to :D
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak znam siebie nie zamknę bloga bo mi zara w nocy przyjdzie jakiś pomysł i będę musiała go gdzieś napisać :D

      Usuń
  2. Cześć!
    U mnie na blogu o Klaroline pojawił się NN :)
    Serdecznie zapraszam :)
    http://hate-is-the-beginning-tvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog został dodany do spisu. Serdecznie zapraszam.
    http://wamp-mania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy następny rozdział? Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie pisania, ale nie wiem kiedy skończyć. Jeśli mi się uda to dodam go w tygodniu, a jeśli nie to w weekend. Tak będzie do 20 marca, ponieważ wtedy kończą mi się przygotowania do egzaminu, potem już będę dodawała częściej :) Pozdrawiam i dziękuję za to, że ktoś jeszcze wchodzi na mojego bloga :) ;*** <3

      Usuń
  5. Ja uwielbiam twojego bloga i obiecuje od teraz bede dodawac komentarz pod kazdym postem sadze ze wiele ludzi to czyta tylko nie komentuje a ja bardzo lubie twoje opowiadanie podoba mi sie ze klaus nie robi tego co chce caroline i ze nie jest taki dobry bo w niektorych opowiadaniach klaus jest az za dobry a u cb jest super więc dodaj szybko rozdział bo nie moge sie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też czytam ale nie zawsze dodaje litości dodaj rozdział

    OdpowiedzUsuń
  7. Nadrobiłam zaległości i muszę powiedzieć, że kocham twój styl pisania :) Bardzo lubię twoje opowiadanie i mam nadzieję, że niedługo dodasz nową notkę.
    Uwielbiam to jak przedstawiasz Klausa :3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba jak piszesz zapraszam do mnie :) Dodaję Twojego bloga do affiliates i jak pojawi się tutaj coś nowego, to poinformuj mnie, ja będę robiła to samo :) http://destiny-love-vampires.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń